CONCERT DE L’ORQUESTRA DE CAMBRA TERRASSA48 A FAVOR DE CÀRITAS

l’Auditori Antiga Caixa Manlleu, situat a la rbla. Hospital 11 de Vic, acollirà el dissabte 11 de novembre, a les 20:00h. un concert especial a càrrec de l’Orquestra de Cambra Terrassa 48.

La recaptació obtinguda en aquest concert es destinarà íntegrament a Càritas, organitzadora del concert.

L’actuació amb un repertori marcat per un colorista joc instrumental començarà a les 20:00h. del vespre. L’entrada solidària funcionarà amb sistema de tarifa inversa que vol dir que és l’espectador qui, un cop vist el concert decideix la quantitat que vol pagar.

El concert parteix d’una iniciativa solidària de la OCT48, amb la voluntat de col·laborar en diferent projectes en els quals treballa Càritas per afavorir la igualtat i la cohesió social, i compta amb la col·laboració de la Fundació Antiga Caixa Manlleu.

Aquesta activitat cultural i de conscienciació social forma part de la campanya Sigues part de la sol·lució contra l’empobriment.

Publicat a Sense categoria

4 − four =

Condicions d’ús i política de privacitat

Les seves dades seran conservades per a l’enviament d’informacions relacionades amb les activitats i serveis de Càritas Arxiprestal de Vic, que puguin resultar del seu interès. Si no desitja rebre més informacions relacionades amb Càritas Arxiprestal de Vic pot enviar un correu electrònic a lopd.cdvic@caritas.es indicant “Baixa”.
Consultar les Condicions d'ús i política de privacitat del web Càritas Arxiprestal de Vic
Responsive Theme funciona amb WordPress