CÀRITAS I L’HÍPICA EQUUSVIC OFEREIXEN ACTIVITATS EXTRAESCOLARS A INFÀNCIA EN RISC D’EXCLUSIÓ SOCIAL

CÀRITAS I L’HÍPICA EQUUSVIC OFEREIXEN ACTIVITATS EXTRAESCOLARS A INFÀNCIA EN RISC D’EXCLUSIÓ SOCIAL

El divendres 19.05.17 Càritas Arxiprestal de Vic va signar conveni amb l’hípica EquusVic per tal d’establir una col·laboració en el marc del Projecte Pots Fer-ho.

L’objectiu d’aquest projecte és poder oferir activitats extraescolars a infància en risc d’exclusió social becant una part d’aquestes activitats per tal de fomentar que els menors puguin establir noves xarxes relacionals, fomentar l’oci i el lleure, així com promoure la integració social i cultural i valors com la convivència i companyerisme.

EquusVic és una escola de formació eqüestre situada a Vic, destinada al públic infantil, juvenil i adult. La vocació del centre és oferir un tracte personalitzat en un ambient familiar i de proximitat, facilitant i condicionant espais per tal de que els infants i les famílies es puguin trobar així com gaudir dels serveis que s’ofereixen.

Amb la col·laboració d’EquusVic Càritas podrà oferir aquesta activitat extraescolar a un conjunt d’infants que, d’altra manera, no podrien cobrir aquestes activitats d’oci i lleure fomentant, doncs, la seva integració i cohesió social

Publicat a Sense categoria Etiquetat amb: ,

2 × 5 =