CESSIÓ D’UNA NAU INDUSTRIAL A L’ASSOCIACIÓ TAPÍS DE VIC

El dia 5 de maig al matí es va signar el conveni de cessió gratuïta a l’Associació Tapís, d’una part de la nau que, l’Ajuntament de Vic té al sector de Can Codina, al barri de Santa Anna de la ciutat.

Quan estigui condicionada permetrà agrupar les activitats que l’Associació Tapís ara realitza al C. Adoberies, al C. Raval Cortines de Vic i un magatzem que hi ha a Manlleu, el què representarà una millora de coordinació, d’espai, i de condicions dels locals, fet que beneficiarà a les persones que hi treballen i fan formació.

A l’acte hi eren presents, l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, i altres regidors de l’ajuntament de Vic, el president de la Junta de Tapís Antoni Cumeres, la Directora de Càritas Diocesana, Adoració Pujadas, i la sots-directora de Càritas Arxiprestal de Vic, Pilar Mayans, amb qui l’Associació Tapís ve treballant, de manera conjunta, des dels seus inicis.

Publicat a Sense categoria

eight + fifteen =